فرم زیر را پر کنید ، کارشناسان الو پرستار با شما تماس خواهند گرفت
همچنین میتوانید با ما تماس بگیرید

تعرفه خدمات پرستاری

ساعت کاریقیمتخدمات
شبانه روزی14 میلیونبیمار قطع نخاع و آسیب مغزی
12 ساعت600 هزار توماننگهداری از سالمند در بیمارستان
4 روز در هفته 8 ساعت8 میلیونسالمند پوشکی
شبانه روزی12 میلیونسالمند سالم
شبانه روزی14 میلیونسالمند پوشکی سبک وزن
شبانه روزی14 میلیونسالمند آلزایمری
شبانه روزی14 میلیونسالمند زخم بستری
شبانه روزی14 میلیونسالمند پارکینسون

نکته : (با توجه شرایط ممکن است قیمت ها متفاوت باشند)

نگهداری از سالمندان در منزل

بسیاری از افراد مسن به دلیل ناتوانی جسمی یا مشکلات روحی، از جمله بیماری آلزایمر، نیاز به مراقبت دارند.

نظافت، خرید مواد غذایی، پخت و پز و تجویز دارو از جمله وظایفی هستند که باید به عنوان مراقب سالمندان انجام دهید. مراقبت از سالمندان در خانه برای افرادی که کار می کنند یا از نظر جسمی قادر به مراقبت از سالمندان نیستند بسیار دشوار است.

اگر احساس می کنید به دلیل کار، سایر اعضای خانواده، از جمله فرزندان، یا هر دلیل دیگری نمی توانید مراقبتی را که سالمند عزیزتان نیاز دارد، ارائه دهید.

پیری یکی از واقعیت های زندگی است که همه خانواده ها را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر والدین سالخورده شما هنوز سالم هستند و به طور مستقل زندگی می کنند، ممکن است هیچ تغییر یا نگرانی قابل توجهی را تجربه نکنید.

کاهش کلی آمادگی جسمانی و روانی می تواند منجر به تغییرات مشهود و حتی چشمگیر در ظاهر، کیفیت زندگی و رفاه روانی والدین شما شود. هرچه بیشتر بدانید که پیری چگونه می تواند بر آنها تأثیر بگذارد، راحت تر و بهتر می توانید از آنها مراقبت کنید.

اگر تصمیم گرفته اید به جای بردن آنها به خانه سالمندان از والدین سالمند عزیز خود در منزل مراقبت کنید، بهتر است با نکات مراقبت از سالمندان در منزل و فواید مراقبت در منزل آشنا شوید.

خدمات مراقبتی و نگهداری سالمندان در منزل

هدف اکثر خانواده ها از استخدام پرستار سالمند، همراهی و گفتگو با عزیزانشان است. اما خدمات ارائه شده توسط پرستاری در منزل برای سالمندان بسیار گسترده تر و متفاوت از نیازهای شما و سالمندان است. اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به خدمات مراقبت از سالمندان داشته باشیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • ایجاد محیطی آرام و بسیار ایمن برای سالمند

      • کمک به انجام دادن تحرک و پیشگیری از ایجاد زخم بستر

      • توجه کردن به مصرف صحیح و به موقع داروهای تجویز شده

      • توجه کردن به رژیم غذایی و سبک زندگی سالم سالمند

      • کمک در انجام فعالیت‌ های روزمره و شخصی (تعویض و شستن لباس، حمام و …)

      • تنظیم دقیق ساعت خواب

      • کنترل کردن فشار خون، قند خون و علائم حیاتی سالمند

      • تعویض سوند، بخیه و پانسمان

      • هم صحبتی کردن

    اگر سالمند شما شرایط خاصی دارد و توانایی های جسمی و شناختی خود را به دلیل بیماری آلزایمر، زوال عقل، تومورهای مغزی یا سکته از دست داده است، باید یک پرستار سالمند 24 ساعته استخدام کنید.

    استخدام پرستار سالمند مراقبت از منزل شبانه روزی می تواند به شما کمک کند تا به اهداف شخصی خود برسید و در عین حال ایمنی و کیفیت زندگی سالمندان را افزایش دهید. با وجود اینکه سالمندان در بدترین شرایط جسمی و روحی هستند، اما می خواهند در خانه بمانند. داشتن یک ارائه دهنده مراقبت های خانگی شبانه روزی نه تنها تأثیر مثبتی بر روند بهبودی سالمند شما خواهد داشت، بلکه او را در برابر سایر بیماری های عفونی و مسری که در مکان های شلوغ رایج هستند محافظت می کند.

    شرایط مراقبت و نگهداری سالمند در منزل

    بیشتر سالمندان به جای رفتن به مراکز درمانی و خانه های سالمندان ترجیح می دهند در خانه ای بمانند که سال ها در آن زندگی کرده اند. از این رو به شما توصیه می کنیم که به این خواسته بزرگترها احترام گذاشته و با حذف آنها از محیط مورد علاقه خود باعث دردسر آنها نشوید. شما می توانید از خدمات پرستاری در منزل از سازمان های معتبر پرستاری برای مراقبت از سالمندان در منزل همیشه استفاده کنید.

    برای مراقبت از سالمندان در خانه، باید محیطی امن و سالم برای آنها فراهم کنید. بیشتر صدمات در سالمندان ناشی از زمین خوردن است. مشکلات پزشکی و محیط زندگی ناامن، بیشتر سالمندان را به سفر و زمین خوردن سوق می دهد.
    بنابراین شرایط خانه و لغزش و زمین خوردن سالمندتان را به دقت ارزیابی کنید. چیزهایی که باعث زمین خوردن یا بیماری می شوند باید حذف شوند.

    در اینجا چند نکته برای ایجاد محیطی وجود دارد که سالمندان بتوانند با آرامش زندگی کنند.

        • محیط خانه را تمیز و ساکت نگه دارید.

        • برای جلوگیری از آلرژی و عفونت در بزرگسالان ملحفه های تخت خود را به طور مرتب عوض کنید و منابع احتمالی گرد و غبار و کپک را از بین ببرید.

        • فرش ها و موکت ها را در اطراف خانه بچسبانید زیرا ممکن است لغزنده باشند یا به دلیل فرسودگی لبه ها روی سالمندان شما بچرخند.

        • مبلمان را طوری بچینید که سالمندان مسیری بدون مانع برای حرکت داشته باشند.

        • سطح کف معیوب یا ناهموار را شناسایی و آن را تعمیر کرد.

        • تخت ها باید از ارتفاع مناسبی برخوردار باشند تا افراد مسن بتوانند به راحتی داخل و خارج شوند.

        • مواد مضر را از مواد غذایی مانند مواد شوینده دور نگه دارید.

        • تاریخ انقضای غذاها را اغلب بررسی کنید.

        • در هر طبقه باید یک کپسول آتش نشانی داشته باشید.

        • مطمئن شوید که تمام نرده های پله ایمن هستند.

      بررسی بیماری های شایع در دوران سالمندی

      پیری فرآیندی اجتناب ناپذیر است و به دلیل سبک زندگی، عوامل محیطی و ژنتیکی برای همه یکسان نیست. بسیاری از بیماری ها با افزایش سن رخ می دهند یا بدتر می شوند. در اینجا به معرفی برخی از بیماری های شایع پیری می پردازیم:

          • آرتروز

          • آسم

          • زوال عقل

          • دیابت

          • پوکی استخوان

          • سکته مغزی

          • کلسترول

          • نابینایی

          • برونشیت مزمن

        خانه سالمندان یا نگهداری سالمند در منزل

        پیری فرآیندی اجتناب ناپذیر است و به دلیل سبک زندگی، عوامل محیطی و ژنتیکی برای همه یکسان نیست. بسیاری از بیماری ها با افزایش سن رخ می دهند یا بدتر می شوند. در اینجا به معرفی برخی از بیماری های شایع پیری می پردازیم:

        مزایای خانه سالمندان

        اگر سالمند شما از بیماری خاصی رنج می برد و شما در موقعیتی نیستید که در منزل خود از او مراقبت کنید، خانه سالمندان انتخاب مناسبی برای شماست. اما باید توجه داشت که زندگی در این مراکز و دور از خانه با کودکان می تواند تاثیرات منفی بر روحیه سالمندان شما بگذارد، بنابراین توصیه می شود تا حد امکان در منزل از آنها مراقبت کنید.

        معایب خانه سالمندان

        خانه سالمندان همیشه اولین گزینه ای است که به ذهنمان می رسد، اما گاهی بهتر است خودمان را جای پدر و مادرمان بگذاریم و ببینیم که آیا می خواهیم در دوران پیری به این مراکز برویم و از فرزندانمان دوری کنیم؟

        بیشتر سالمندان انتظار دارند فرزندانشان در سالهای پایانی از آنها مراقبت کنند و بقیه عمر خود را با خانواده خود بگذرانند. همچنین، اقامت در آسایشگاه بیماران افسرده بیماری را بدتر می کند و باعث می شود سالمندان شما از جانب فرزندان خود احساس طرد شدن کنند. بنابراین، شما باید همه عوامل را در تصمیم گیری برای زندگی در خانه سالمندان در نظر بگیرید. زیرا می تواند عواقب جبران ناپذیری بر سلامت جسمی و روحی سالمندان داشته باشد.

        مراقبت کردن از سالمند در منزل

        از قدیم الایام گفته اند که هیچ مکانی خانه انسان نیست. در صورتی که شرایط نگهداری از سالمند در منزل وجود داشته باشد، اما زمان کافی برای نگهداری از آنها وجود نداشته باشد، می توان از خدمات مراقبت در منزل استفاده کرد.
        در زیر 6 دلیل مهم برای مراقبت از سالمند در خانه آورده شده است:

        مراقبت در منزل خواسته سالمندان است

        بسیاری از بزرگسالان نمی خواهند خانه های خود را ترک کنند و با غریبه ها زندگی کنند. اگر سالمند مشکل پزشکی جدی نداشته باشد، مراقبت در منزل بهترین گزینه است، زیرا در این صورت سالمند در محیط و شرایط جسمی و روحی که سال ها به آن عادت داشته به زندگی خود ادامه می دهد.

        داشتن احساس استقلال برای سالمندان

        دلیل اصلی نگهداری سالمندان در خانه حفظ استقلال آنهاست. ترس از دست دادن استقلال حتی از ترس مرگ هم بیشتر است. به همین دلیل است که مراقبت از سالمندان در خانه این حس استقلال را به آنها می دهد.

        مقرون به صرفه بودن هزینه ها

        استخدام پرستار سالمند در منزل برای نگهداری از او مقرون به صرفه تر است زیرا امروزه هزینه نگهداری از سالمند در بیمارستان ها بالاست و اکثر خانواده ها توانایی پرداخت آن را ندارند.

        مراقبت و ایثار به سالمندان

        ارائه خدمات پرستاران در خانه سالمندان محدود است، زیرا تعداد افراد تحت مراقبت زیاد است و یک پرستار باید همزمان از افراد زیادی مراقبت کند. از سوی دیگر، مراقبت از سالمند در منزل توسط یک مراقب سالمند اختصاصی و متناسب با نیازهای فرد ارائه می شود.

        کاهش نگرانی اعضای سالمند خانواده

        مراقبت از سالمندان در منزل باعث کاهش اضطراب سالمندان و خانواده های آنها در طول روز می شود. بنابراین، گرفتن پرستار سالمند این تعداد نگرانی را برای اعضای خانواده کاهش می دهد، زیرا یک فرد با تجربه در خانه دیگر نگران تنها گذاشتن سالمندان در خانه نیست.

        ثابت ماندن نقش سالمند در منزل

        نگه داشتن سالمندان در خانه به آنها اجازه می دهد تا روابط خود را با دوستان و آشنایان خود حفظ کنند. همچنین به آنها کمک می کند تا سرحال و مشغول باشند که به آنها فرصت می دهد تا حدی با آلزایمر مبارزه کنند.

        هزینه های پرستاری از سالمند در منزل

        واجد شرایط بودن برای مراقبت از سالمندان در منزل به عوامل متعددی از جمله نیازهای سالمندان و متقاضی بستگی دارد. عواملی که بر هزینه مراقبت از سالمندان در منزل تأثیر می گذارد به شرح زیر است:

        ساعات کاری پرستار ها

        یکی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه سرپرستار، ساعات کاری پرستار است. برخی از سالمندان ممکن است زمانی که تنها هستند تنها برای چند ساعت در روز به مراقب نیاز داشته باشند، در حالی که برخی از سالمندان ممکن است به دلیل بیماری یا شرایط خاص نیاز به مراقبت کامل داشته باشند. بنابراین هزینه پرستار پاره وقت با هزینه پرستار تمام وقت متفاوت است.

        خدمات مورد نیاز شما

        یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه مراقبت های پرستاری، خدمات ارائه شده توسط پرستار است. برای مثال ممکن است یک سالمند فقط برای خرید و ملاقات با پزشک به پرستار نیاز داشته باشد و از طرف دیگر یک سالمند دیگر برای کارهای مربوط به پزشکی و مراقبت و انجام کارهای شخصی (توالت و حمام) به پرستار نیاز داشته باشد. و غیره بر ، که در آن شرایط هزینه هر پرستار با سایر پرستاران متفاوت است.

        مشکلات سالمند

        یکی دیگر از عواملی که بر حقوق یک پرستار ارشد تأثیر می گذارد، سلامت و بیماری سالمندان است. این شرایط شامل ناتوانی جسمی، بیماری آلزایمر، پرخاشگری در سالمندان و روان رنجوری است.

        مسافت

        فاصله بین پرستار و سالمند یکی دیگر از عواملی است که بر هزینه نگهداری از سالمندان در منزل تاثیر می گذارد.

        پرستاری از سالمندان در تهران

        داشتن یک سالمند در خانه نعمت بزرگی است اما ما در عصری زندگی می کنیم که مراقبت از پدر و مادر در خانه امکان پذیر نیست. همه افراد خانواده به نوعی درگیر زندگی هستند و زمان زیادی برای رسیدگی به والدین وجود ندارد. از طرفی افراد آموزش زیادی برای این کار ندارند و نمی توانند در زمان های مورد نیاز فعالیت های لازم را انجام دهند. در این مرحله، استخدام یک پرستار سالمند می تواند مفید باشد.

        یک پرستار ارشد باید قابل اعتماد، آگاه، مراقب و با تجربه باشد. بنابراین نحوه انتخاب و تعیین سرپرست برای پدر یا مادر سالخورده توسط خانواده بسیار مهم است. برای این کار (استخدام پرستار) دو راه دارید. اولین راه این است که از خانه سالمندان خود استفاده کنید. این کار به روش های مختلفی مانند معرفی دوستان و آشنایان، تبلیغات و … قابل انجام است. اما راه دیگری برای استخدام پرستاران ارشد وجود دارد و آن از طریق مراکز یا آژانس های سالمندان است.

        تفاوت این دو روش چیست؟ چرا باید پرستار سالمندان را استخدام کنید؟

        استخدام پرستار سالمند به صورت شخصی

        برخی افراد برای اینکه پول کمتری بیاورند از روش هایی مانند تبلیغات، سفارش از آشنایان و یا از شهرهای دیگر برای استخدام پرستار سالمند استفاده می کنند. معایب این روش:

            • عدم نظارت مستقیم کار

            • هیچ محدودیت کاری وجود ندارد

            • از سوابق کاری اطلاعی ندارم

            • از پیشینه بد خواهر آگاه نیستم

            • امکان ترک کار پرستار

            • بدون پرستار جایگزینی وجود ندارد.

            • من نقش پرستار را نمی دانم.

            • کمبود اطلاعات در مورد بیماری های سالمندان

            • دانش ناکافی از سیستم های مراقبت سالمندان

          استخدام پرستار سالمند از مرکز خدمات پرستاری

              • پرستار های با تجربه و قابل اعتماد

              • نظارت بر کار پرستار

              • رضایت سنجی ماهانه توسط واحد نظارت مرکز

              • پشتیبانی شبانه روزی ( 24 + ساعته )

              • پرستاران آموزش دیده

              • اطمینان از مدارک تحصیلی پرستار

              • پرستاران دارای مدارک تکمیلی هستند ( گواهی عدم سوء پیشینه – سفته – گواهی عدم اعتیاد و… )

              • جایگزینی سریع پرستار در صورت عدم رضایت مشترک

            وظایف پرستاری سالمند در منزل

            پرستاران ارشد آموزش ها و آموزش های لازم را دیده اند و می توانند مسئولیت نگهداری و مراقبت از سالمندان را بر عهده بگیرند. با این افراد دیگر لازم نیست نگران تنها گذاشتن افراد قدیمی خود در خانه باشید. اصولاً وظایف و خدمات پرستاران با توجه به شرایط جسمی و روحی سالمندان تعیین می شود. گاهی یک فرد مسن می تواند تمام کارهایش را انجام دهد، اما به یک همراه نیاز دارد تا او را از تنهایی و ترسی که بر شرایط غلبه می کند، خارج کند.

            اگر اعضای خانواده قادر به رفع نیازهای سالمندان نیستند، باید از پرستاران سالمند کمک گرفت. اما گاهی کهولت سن می تواند ضعیف و ضعیف باشد یا حتی به بیماری های مزمن مبتلا شود. طبیعتاً چنین عواملی در تعیین وظایف پرستار تأثیرگذار است. عموماً پرستاران سالمند پذیرفته شده در این مرکز با توجه به مهارت و دانش پرستاری به گروه های مختلفی تقسیم می شوند که بسته به آن می توانید بهترین فرد را انتخاب کنید. نیازهای شما. از میان پرستاران انتخاب کنید.

            اما از مهمترین این آثار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

             رسیدگی به بهداشت سالمندان

                • شست و شوی لباس های کثیف

                • انجام بهداشت فردی

                • انجام استحمام

                • تعویض لباس و شانه کردن موی سر

                • نظافت و آراستگی سالمند

              احترام به سالمندان

              موضوع دیگر احترام به بزرگترهاست. این عادلانه نیست که سن و سال و سلامتی را صرف کنیم و پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود را برای مراقبت و حمایت از ما بگذاریم. بنابراین با استخدام یک پرستار ارشد می توانیم به آنها کمک کنیم تا در خانه ایمن زندگی کنند و از نفس کشیدن در کنار خانواده لذت ببرند. مهمتر از همه، شما همچنان می توانید از خانه و نفس گرم خود لذت ببرید.

              اگر یکی از این مشکلات را دارید، بهتر است در اسرع وقت با استخدام پرستار از سلامت والدین خود اطمینان حاصل کنید.

              دوری مسافت اعضای خانواده از سالمندان

              گاهی اوقات شرایطی پیش می‌ آید که افراد مسن بدون شما زندگی می‌کنند و شما مجبور می‌شوید هر روز مسافت طولانی را برای مراقبت از آنها طی کنید یا حتی به یک سفر چند روزه و غیره بروید. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که یک فرد مسن بیمار شود و بیماری به طور ناگهانی عود کند. حضور پرستار با آگاهی نسبی از مراقبت های ویژه الزامی است.

              خستگی اعضای خانواده از پرستاری سالمندان

              اگر سالمندی بیمار است و ماه ها از او مراقبت می شود، بهترین کار این است که برای استراحت یک پرستار استخدام کنید، شاید سخت ترین کار دنیا مراقبت از عزیزان بیمار و کمک به آنها باشد. به این ترتیب احترام و حرمت بیمار از بین نمی رود.

              پس از مدتی خستگی جسمی و همچنین ناراحتی روحی شما را خسته و افسرده می کند. بنابراین بهتر است یک پرستار استخدام کنید و قبل از دویدن به خودتان استراحت بدهید.

              21 دیدگاه در “پرستاری از سالمندان در منزل + استعلام قیمت

              1. زهرا گفت:

                پرستاری از سالمندان در منزل به چه صورته؟

                1. javad گفت:

                  پرستاری از سالمندان در منزل مراقبت های پرستاری و پزشکی مثل مراقبت های بهداشتی،شخصی و اجتماعی رو از اشخاص سالمند رو در منزلشان شامل میشه

              2. غلام گفت:

                چه افرای میتونن از پرستار سالمندان در منزل استفاده کنن؟

                1. javad گفت:

                  افرادی در منزلشون سالمند دارن یا نمیتونن خودشون به سالمنداشون برسن، و خدمات ویژه ای برای سالمنداشون میخواهند تا از سالمنداشون مراقبت های لازم رو داشته باشن

              3. بهار گفت:

                چه خدماتی توسط پرستار سالمند در منزل برای سالمند ارایه میشه؟

                1. javad گفت:

                  مراقبت های بهداشتی و اجتماعی و شخصی لازم برای سالمند، مانند کمک به غذا خوردن و لباس پوشیدن و حمام ، تزریقات و پانسمان و سنجیدن فشار خون، کمک به اشخاص برای شکرت در فعالیت های اجتماعی ،و برقراری ارتباط با دیگران و ..

              4. ثریا گفت:

                هزینه های پرستار سالمند در منزل چقدر میشه؟

                1. javad گفت:

                  هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی داره، لطفا با ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم

              5. حنانه گفت:

                چجوری میشه یه پرستار سالمند در منزل پیدا کرد؟

                1. javad گفت:

                  شما میتونید از منو در قسمت خدمات ، پرستار سالمند در منزل را انتخاب کنید و یا از قسمت تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید تا راهنماییتون کنیم

              6. هادی گفت:

                چه زمانی باید به پرستاری از سالمند در منزل فکر و توجه کرد؟

                1. javad گفت:

                  اگه یکی از اعضای خانواده یا نزدیکان و کسی که به مراقبت های پرستاری پزشکی در منزل احتیاج داشت، این خدمات میتونه به شما و شخص سالمند کمک کنه تا از سلامت و رفاه برخور دار باشید.

              7. هایده گفت:

                چجوری از پرستار سالمند در منزل راضی باشم؟

                1. javad گفت:

                  باید ابتدا انتظاراتتون رو با پرستار در میان بگذارین، و سپس برخورد خوبی با پرستار داشته باشین و مواد لازم را هم با پرستار در میان بگذارین

              8. پارمین گفت:

                چه چیزهایی رو باید در زمان استخدام کردن پرستار سالمند در منزل مد نظر بگیریم

                1. javad گفت:

                  هزینه ی خدمات، تجربه و سابقه ی پرستار، مهارت های پرستار، اخلاق و شخصیت پرستار را باید در زمان استخدام توجه کرد

              9. ناهید گفت:

                خودمونم میتونیم پرستار سالمند در منزل استخدام کنیم؟

                1. javad گفت:

                  بله شما از طریق شماره تلفن ما در قسمت تماس یا ما و در قسمت خدمات در منو، میتونید نسبت به استخدام پرستار سالمند به راحتی اقدام کنین

                2. javad گفت:

                  بله شما از طریق شماره تلفن ما در قسمت تماس یا ما و در قسمت خدمات در منو، میتونید نسبت به استخدام پرستار سالمند به راحتی اقدام کنین

              10. ملیسا گفت:

                به چه مدارکی باید از پرستار سالمند در زمان استخدام توجه کرد؟

                1. javad گفت:

                  باید مدارکی مانند کارت نظام پرستاری، بیمه نامه مدنی، و مدرک تحصیلی پرستاری توجه کنید

              دیدگاهتان را بنویسید

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *